Doga0812 kızım 2,5 yaşında yeni bitti sütüm allahtan bağımlı olmadı hiç bir zaman aramadı ben verdim o emdi ondan yana sıkıntım yokta çok üzüldüm ağladım yüreğim buruk kaldı 2,5 sene yaaaa ne ara bu kadar zaman geçti kızım bu kadar büyüdü ve sütüm bitti hiç anlamadım bile aslında duygularımı ifade etmeye edemiyorum işte ne bileyim🥺 Sadece kızıma bana bu dünyanın en güzel duygusunu tattırdığı için çok teşekkür ederim iyiki benim yavrumsun demek istiyorum 😔