Kiminle etiketlemem gerektiğini veya hangi hangi etiketi seçmem gerektiği hakkın da bilgim yok üzgünüm.
Ama sorun şu ki forum bölümüne girince çok fazla reklam çıkıyor ve özellikle tartışma konusu için mesaj yazarken ekran donuyor. Biraz bekledikten sonra reklam çıkıyor reklamı geçince komple donuyor mesaj yazamıyorum. Mecbur İnterneti kapatıyorum mesajı yazıyorum daha sonra tekrar İnterneti açıp yazıyı paylaşıyorum. Sadece ben de mi oluyor yoksa genel bir problem mi bilmiyorum.