11 buçuk aylık kızım taklit ediyor alkış bay bay gel gel
kız diyince parmak sallıyor
amin deyince ellerini yüzüne sürüyor
kediyi çağır diyince eliyle pisi pisi yapıyor
kedi fotoğrafı gördüğünde de pisi pisi yapıyor
ce-e yapıyor
kuzu nasıl yapıyor diyince mee diyor
köpeğe hıhhıh diyor
süpürge nasıl yapıyor diyince bvvvv diyor ayağın nerde göbeğin saçların diyince gösteriyor
parmakla işaret ediyor 10.aydan beri
öp diyince yanağımdan öpüyor
elindeki bir şeyi ver diyince veriyor
fakat bilinçli kelimesi yok henüz baba yaya mama dede bunları bilinçsiz şekilde söylüyor
Ayına göre gelişimi yeterli mi?
Kelimesi olmaması normal mi?
Sanki hep bir şeyler eksik hissediyorum takıntılı anneyim. 🥺🙏🏻