merhaba kizlar 35 yaşındayım.Memurum esim de polis memuru 8 yasinda ve 10 aylik cocuklarim var.
Ama ben her dogum sonrasi oldugu gibi simdide o kadar bakimsiz o kadar igrencim ki gormeniz lazim.45 kiloya dustum.Bir de esmerim ki tam bir cingene ya da cadi gibi gorunuyorum.Simdi diceksiniz ki bunlari biliyosun neden bisiler yapmiyosun.Oglum cok hareketli bir cocuk surekli elinden tutup yurumek istiyor bir corbayi zor yapiyorum inanin.Birazda krndimden vszgectim acikcasi hala iki cocuk evlilik kendimi sorguluyorum.Ha esimi cok seviyorum o ayri ama kendimden tiksiniyorum nefret ediyorum…