kayraninannesiiii Kızlar vicco iyi diye almayı düşünüyorum ama çok da soğuk havalarda giyilmez diye düşündüm.. henüz yürümeye başlamadık Anatomik olan epey hoşuma gitti kullanan var mı merak ettim. Yorumlarınızı önerilerinizi bekliyorum 🐣
BuzluKahve kayraninannesiiii Bir kez büyük kızıma ayakkabı aldım çok terletti, koku oluştu. Giydiremedim