ssunacicek 😂😂 ama onu çok seviyor ya düz reflü yataklarından değil
Altı reflü yataği üstü baby nest gibi
Ona yatırıp aramiza alıyoruz 😅 benim park yatagm cama yakın. O yüzden oraya yatiramiyorum çok ses oluyor asiri araba geçiyor uyaniyo cama yakın olunca. Bide cam acmaynva sıcaktan durulmuyor mecbur cami açıp yatakla yanımıza alıyoruz 🤭
Ama en fazla 1 ay daha yatar ayakları sarkacak yakında 😂