Merhaba , bende aynı sorundan dolayı kraft cabin mer modele geçiş yaptım. Artı yönleri çok hafif olması , cocuk içindeyken bile kolaylıkla kaldırılabiliyor.tek elle acılır kapanır olması bagajda hiç yer kaplamaması ve ucak yolculuklarında büyük kolaylık üst bagaja koyduk. Yatış pozu falanda güzel ama bana göre sıkıntılı kısımları sırt kısmı tam dik durmuyor hafif yatık pozda ,tentesi tam koruyucu değil yetersiz biraz. Yani bana yaz ayları için daha kullanıslı geldi. Yağmurda soğuklarda falan korunaklı gelmiyor. Havalar bozmaya basladığı için joie geri döndük 😀 ama tavsiye ederim cünkü travalden sonra büyük rahatlık geldi bana