Ya kızlar 1 buçuk yaşında oğlum çok hareketli hiç durmuyor sürekli dökülüyor biyerleri karıştırıyor topluyorum arkama bakıyorum aynı bişeylere kızıp öfkeleniyor ağlıyor su içmek istiyor abisi içireyim diyor hemen annem diyor benim içirme mi istiyor birazda inat çok inatlaşıyor 2 yaş sendromuna girdi sanırım gün içinde yemeği mi anca yapabiliyorum benimde sabrım mı kalmadı psikolojim mi bozuldu anlamadım çocuğun her yaptığına bağırıyorum yapma diye hiç sabrım kalmadı bi evdekilere bağırıyorum 2 tane daha oğlum var sen iyi değilsin diyorlar bana ne bağırıp duruyorsun diye