Kızlar merhaba; çok ama çok severek aldığım İstikbal Cibinlikli Karyolamı satıyorum. Hiçbir memnuniyetsizliğim yok. Sadece odam küçük olduğu için yanına beşik koyunca daha da daraltacak. Aslında çok severek kullanıyorum ama bebek için satmak zorundayım. İstikbalde şu an cibinlikli karyola ve başlığın toplam fiyatı 4000 küsür lira ben yarı fiyatına vereceğim. Fiyat tekliflerine de açığım. Hiçbir defosu yok, 2 senelik evliyim daha; inanın sıfır gibi. Zamanında almak isteyen içinde kalan, odasında da yer olan biri düşünürse konuşalım 😊 Resmini de yüklüyorum.
https://hizliresim.com/yGrLGj