Chryblssm7 Merhaba ben satıyorum şubat ayinda alındı 2 kez dışarı da kullanıldı tertemiz etiketleri dahi duruyor
aselsultanmira Cilekkizannesi bende satıyorum 3 gün önce aldım kızım beni görmeyince ağlıo sadece dün 2 saat kullandım garantili kutulu fatıra atarım e bebekten aldık
aselsultanmira aselsultanmira tiredmom_ 