minikmelekkk belli bir yaşa kadar melekleri ve göremediği bir çok şeyleri görürler..kızım benim hep sürekli aynı yere baktığı bir tavana dikerdi gözünü..hep gülerdi,o kadar güzel gülerdi ki baktığı noktaya bakıp önce korkardım sonra hep teşekkür ederdim kim güldürüyorsa.sonra bir gün başka bir yere dikti gözünü,çok ağlardı..korkuturlardı tabiki..bol okuyun geçer..❤️