Sevgili Kızım;
Nasıl anlatsam bilemiyorum içim içime sığmıyor… Son iki buçuk senemin özeti gibi bu şarkı, çok sık mırıldandım, içimden dışımdan söyledim. Sen bilebilir misin gerçi bilmem, sizin nesliniz için çok eskide kalmış olacak bu şarkı, ama yok yok bilirsin illa ki bence, bazı klasikler eskimez değil mi?
Hayatıma -daha doğrusu hayatımıza- girdin ve biz çok değiştik, ama daha iyi, daha bir güzel olduk seninle… Tabi biraz daha endişeli, biraz daha uykusuz, biraz daha yorgun da olabiliriz ama konumuz bu değil. Konumuz gülüşün, konumuz bakışın, o ufak dilinin çıkardığı anlamsız ve anlamlı kelimeler, paytak paytak yürüme çalışmaların konumuz, konumuz yarın saat tam 09:33 de tam iki yıldır kollarımızda olacak olman. Dünya’nın en güzel konusu sensin kızım ve emin ol ki, bugün nasılsa yıllar sonra da aynı olacak. Senin kalbimdeki yerin hep öyle ayrı, hep anlatılamayacak, içime sığamayacak şekilde olacak. Bir bakıyorum zaman ne çabuk geçmiş diyorum, bir de son iki senede yaşadıklarımızı düşünüp bunlar gerçekten sadece ‘’ 2 senede mi yaşandı?’’ diyorum. Zaman gerçekten çok garip bir kavram..
Seninle sohbet edeceğimiz, anne kız karşılıklı kahveler içeceğimiz günleri özlemle bekliyorum ama şu anda şu bebek saçlarının, bebek ayaklarının ve muhteşem bebek kokunun tadına varıyorum.
Seni her şeyden çok, çok, ama çok çok, çok seviyorum!
2.yaşın kutlu olsun ömrüm..♥️