Secill biz de bu hafta ameliyat olacağız inşallah , geçen sene benzer durumu bizde yaşadık kreşe gidiyordu sürekli hasta oldu orta kulak iltihabı oluyordu çok korktuk doktor 3 yaşında getirin geniz eti buyuklugune bakalım demişti şu anda 3,5 yaşında oğlum ve röntgende çok net geniz eti nefes borusunu çok daraltmis , ağzı acik uyuyor rahat nefes alamıyor horlamasi da var ve uyku apnesi gibi nefesi kesiliyor, o yüzden yaptırmaya karar verdik umarım güzelce geçer ve tekrarlamaz bir daha 😔