4 aylık bebeğim buruntıklağı var iki gündür çok yoğun izotonik suyu şırıngayla sıkıp aspiratörle çekiyorum ama açılmıyor çok fazla çıkıyo ama sürekli tıkalı öksürük de var yarın hastaneye gideceğim ama geceyi nasıl geçecek bilmiyorum uyumuyo şuan kaç saattir uyutmaya çalışıyorum 🥹