Asla asla asla ilaç içmiyor.Burnu akıyor ateşi var öksürük var 3 kişi tutup içirmeye çalışıyoruz her yolu denedik içmiyor içmiyor en sonunda iğneye ya da seruma mecbur kalıyoruz çok yoruldum artık hastalanmasından değil hastalanınca tedavi edememekten.Nasıl içiriyorsunuz