Trkmn_0317 Bebeğim koltuğun üstünden düştü yaa kafasına bişey olmuş mudur acaba lütfen bişey söyleyin biraz ağladı emzirdim uyudu şimdi ama içim rahat değil bişey olmamıştır değil mi kafasını
Kardem Trkmn_0317 yataktan düşmeler cok tehlikeli olabiliyor bence direkt acile götürün kaç aylık bir de bebeğiniz. Bence acil götürün ama götüremezsiniz de gözler de kayma fışkırtarak kusma bilinç kaybı vs var mı diye sürekli kontrol edin. Gece de 2 saatte bir uyandırın kontrol edin
-Eraymoms- Trkmn_0317 uyumamalı 2 saat canım hareketlerini gözlemlemen gerekiyor birde geçmiş olsun 🥺
Bebeksi3446 Trkmn_0317 aynısını bende yaşadim doktor uyutmayin bir iki saat uyursa da iki saatte bir uyandırıp kontrol edin hareketleri normal mi baygınlık algılama problemi olursa sıkıntı demişti bide kusarsa sıkıntı demişti
Trkmn_0317 Kardem 6 Aylık canım bebeğim, hareketlerinde herhangi bir değişme olmadı gözlerde kayma kusma vs ama bilemedim içim rahat değil eşim de şehir dışında işte evde tekim acilede goturemiyorum şuan ancak sabah götürürüm
Trkmn_0317 -Eraymoms- saol canım uyandırmaya çalışıyorum şuan, farklı bişeyi görünmüyor şimdilik ama benim hiç içim rahat değil 😞
Mom_122 Trkmn_0317 anladım çok geçmiş olsun. Benim bebeğim de düşmüştü bir kere yataktan ama çok şükür herhangi bir şey olmamıştı sadece yüzü biraz kızarmisti umarım sizde de öyle olur
-Eraymoms- Trkmn_0317 çok korkunc oluyor ya seni çok iyi anlıyorum benim oğlumda henüz 4 aylıkken bazadan düştü aklım durdu sanki o an
Trkmn_0317 Bebeksi3446 çok şükür canım şuan bu belirtilerin hiçbiri yok uykuya daldı düştükten sonra ama ger uyandırdım yine her ihtimale karşı diye güldü oynadı Kendi kendine falan inşallah bişey olmaz
Trkmn_0317 Mom_122 kızarıklık kusma falan olmadı canım uyandirdiktan sonra biraz hareketlerini falan da gözlemledim gayet normal aynı inşallah bir sıkıntı olmaz ya
Trkmn_0317 Deletedmom_106 yok canım öyle çok sert düşmedi koltukta kendini çevirirken sırt üstü düştü tabi dankk diye bı ses geldi o an kafasından ama yere cok yüksekliği yoktu koltuğun
Trkmn_0317 -Eraymoms- benimde öyle oldu ya bı anda gözümün önündeyken anlık nasıl böyle bişey oldu diye içim içimi yiyor halen
-Eraymoms- Trkmn_0317 aşırı derecede dikkat etmek gerekiyor ya bebişlerin ne zaman ne yapacağı hiç belli olmuyor gözleri artık 4 değil 8 açmak lazım cidden Allah korusun kötü birşey olmamış bari
Deletedmom_106 Trkmn_0317 geçmiş olsun bşsey olur olmaz demek doğru değil biz bilemeyiz daha dikkatli olun 🌺
Trkmn_0317 -Eraymoms- haklısın canım öyle kesinlikle normalde kendini cevirmeye donmeye basladigindan beri koltuk yada baza ustunde vs tek basina birakmadim onu ilk defa oldu gozumde ustundeydi bı anda oldu