Ecemece28 Merhaba, benim bir yakınım var. 3 çocuğa koruyucu aile oldular. Evde 5 kişi mutlu mesut yaşıyorlar.
Çocukları sevgiyle büyütüyorlar. Hiç çocukları olmadı, defalarca tüp bebek denediler. Sonra 2 sene arayla 3 çocuk sahiplendiler.
Çocukların aileye maddi bir külfeti zaten yok, aylık çocuk başına 5000liraya yakın maaş alıyorlar, çocuklara da aylık 1000liraya yakın harçlık yatıyor. Okul servisi devlet tarafından ödeniyor. Her yıl okul başlarken toplu para da veriyorlar.
Onlara sadece çocukları çok sevip, sahip çıkıp korumak kalıyor. Kendi çocukları olmadığını asla tahmin edemezsiniz, çok özeniyorum bazen❤️