Kalbenbagli bu benide çok düşündürüyodu ama çok şükür korktuğum gibi olmadı , kızım ık mık ederken hemen uyanıp alıyorum emziriyorum abisi okadarcık sese uynamıyo gece uykusunda , bazen oğlum çok ağlıyo gece rüya görüyo falan o zaman kızım uyanıyo ama sallıyorum yada emziriyorum tekrar dalıyo. Gece uykusu derin olduğu için çok etkilenmiyorlar bence çünkü gündüz uykularında olsa çıt sesine uyanır çocuklarım .
Sizde dağ Salim kucağınıza alın inşallah, bu konuda uzman değilim ama görüşlerine saygı duyduğum ve bana mantıklı gelen uzmanlar böyle öneriyo ve dinleyince hak veriyosunuz . Oğlum 39 aylık ve gerçekten kendi yavaş yavaş ayrılıyo benden . Herşeyin bi zamanı var , bana doysun güvende hissetsin zamanı gelince ayrılır.