Merhaba arkadaşlar saçma gelebilir ama sormak istiyorum dalgaya almazsanız sevinirim.
Bebeğinizin altını aldıktan sonra ellerinizi kaç kere yıkıyorsunuz ben 2-3 kere yıkıyorum ellerime çiş vs değmiştr diye sizde böyle misiniz acaba ya ellerm tahriş oldu bu huyumdan ötürü🙁