Şikayet edersem kişi adı verilir mi? Sizi şu kişi şikayet etmiş falan diye.
Lina-20 neden şikayet ediyorsunuz
Lina-20 yok verilmiyor belediye ye şikayet ediyorsunuz isim istemezseniz verilmiyor
Lina-20 neyini şikayet ediyosunuz?
alonee beslemek yasak ya o yüzden olabilir
alonee çip takılması gerekiyor ya çipsiz besliyorlar ve korkuyorum yani o yüzden
alonee Türkiye’de beslemesi yasak
ecosummm kesin sonuç verilir mi yani araştırmalarıma göre pek ilgilenmiyorlar falan diyolar
Lina-20 yok yok bakıyorlar yasaklı ırk olduğu için
ecosummm teşekkür ederim