2015-16 yılında az telefon kılıfları, küpeler, iç çamaşırları almadım ordan tabi o zaman dolar bu kadar yüksek değildi geç geldi ama her aldığım şey geldi. Çeyizine sütyen takımı almıştım hala kullanıyorum, çocuklarıma filli havlu almıştım şimdi çocuklarım kullanıyor ama şimdi sistem nasıl bilmiyorum 🤷♀️