Roxymila ay bu beeenn benim sıkıntım uçak kalkarken ve inerken oluyor çok kötü oluyorum soğuk soğuk ter atıyorum bayılacak gibi oluyorum tek başıma çok çok zor durumda kalmadığım sürece binmem 😂 normalde hiç sıkıntı yaşamazdım bir keresinde Diyarbakır’a gelirken tam uçak inişe geçtiğinde F16 kalkışı olmuştu uçak tekrar kalkışa geçti uzun bir süre inemedi döndü falan çok kötü birşey oldu uçağın içindekiler kusmaya başladı falan o gün bugündür uçak dedin mi tüylerim diken diken oluyor 🥴🥴🥴 bir de arada türbülansa girdiği zaman da biraz kendimi kötü hissediyorum 😅