Merhaba canım anneler …
4 ay 15 günlük bebeğim var …
Doğdumuz da kolik bir yenidoğan dönemi geçirdik uykusuzluk meme de kalma isteği derken 3 ayı geçerken meme reddi başladı şuan için veremiyorum. Memeyi mama ile devam ediyoruz .
Bebeğimin dişleri sanırsam erken gelecek elimizi koparacak neredeyse tutup ağzına getiriyor oyuncak değil ellerimizi ağzına sokuyor kızarıklık yerine beyazlık var ve üst dişler de var 2 tane ön diş beyaz bastırdım bebeğim ağladı beyazlığa ve 3 gündür ıııı ıııı ııııh diye bir mırıldanma söz konusu ama sürekli bugün hiç susmadı diyebilirim biberonu kemiriyor emmek istiyor ama canı acıyorkiii 2-3 çekimden sonra bırakıp oyun yapıyor başına gelen duyan gören bir annemiz var mı acaba bu durumu bu ııı ıııılar üzüyor çok beni canı çok yanıyor gibi sanki ben daha da panik oluyorum kucakta oyalarken o kadar yok arabayla gezdirince de bide biraz gazlandıkkk çok yorgunum uykusuzluk da ona keza lütfen yardımcı olun lütfen