Bizde gaz problemi oliyordu ilk zmnlar ve lalasini cok zor yapiyordu bagirsaklar alisina ladar boyle oluyor bazi bebeklerde sanirim hatta bebe biskuvisi ozellikle yedoremiyordum hem gaz hemde kabiz yapiyordi bence kalasini yapamadigi icinde agliyor olabilir cok agladigo zmn ilik suya sokun biraz suda sakinlessin sonra banyosunu yaprip cikarin biz oyle yapiyprduk ve cok ose yariyordu