gulsun-36 Rabbim verdiyse sabrinida verir bence korkmayin icinizi ferah tutun evet cok zor ama eger ki hamileyseniz bu anlarin tadini cikarrin cunku hayat kisa ve ne ladar zorlanirsak zorlanalim en guzel anilarimiz bebislerimizle oluyor yani her anin keyfini cikartin 😇unutmayin hayat mucizelerle doludur