Sema345 Bir Anaokulu Öğretmeni olarak tavsiyem, atanıp devlette çalışmazsanız köleden farkınız kalmıyor. Adınız öğretmen oluyor, fakat kölelik yapıyorsunuz. Sınırsız Mobbing uygulanıyor. Bu işi gerçekten benimseyip yapabilecekseniz, her şeye göğüs gerip yapabilirim derseniz okuyun. Okumak için okunacak bir bölüm değil çünkü. Bu arada Türkiye’nin sayılı kolejlerinden birinde çalışıyorum. Ücret olarak tatmin ediyorlar, fakat zaman zaman ücreti bile gözünüz görmeyebiliyor.