Öncelikle hayırlı olsun gözünüz aydın
Bebeğiniz için de geçmiş olsun Benm oğlumda yattı hastanede fark edildi hemen aldılar 5 gün antibiyotik tedavisi yapılacaktı yanıt vermedi 10 gün kaldı dozunu arttırdılar 11. Gün çıktı çok şükür şuan 11 aylık Allah’ıma bin şükür sağlıklı bende çok ağlamıştım hergun ağlıyordum ama çok şükür saglıkla çıkıyor merak etmeyin.