Ozgenur45 geçmiş olsun🙏🏻🥺3-4 gündür benim oğlumda öyle😔19aylık haraketli bi çocuk sürekli yatıyo o kadar halsizki ayağa kalkınca yürüyemiyo düşüyo çok üzülüyorum..şu anda bile kucağımda uyuyo ben koltuğa uzanıyorum o da benim üstümde uzanıyo yüzüstü sadece öyle uyuyo başka türlü uyutamıyorum..ilaçlar verdi doktor dün ateşi yoktu iyileşmiş gibiydi ama bu gün tekrar ateşi yükseldi