Kızlar yeni doğduğunda bebeğim ıkınıyordu bi ara çok fazlalaşmıştı acile götürdük lavma yaptılar ondan sonra aşırı rahatladı alt üst bütün gazları çoğunu hep kendi çıkarttı. Ama şimdi tekrar nüksetti yine ıkınmaya başlıyo. Zorluyo. Doktor kilosunu beğenmediği için mamayı artırmamı söyledi artırdım mamadan mı böyle olmuş olabilir. Bende bu aralar biraz sıkıntılıyım günde 1,2 tane sigara içiyorum sigara mı gaz yapıyor yoksa?