Elif34nur tam 4 kilo doğdu 38+6 da . 20 haftalığa kadar 2 hafta geride idi, arkadaşım kaşar peynir ye dedi , bir sonra ki kontrolde iki hafta ileride çıktı gelişimi, öyle devam etti en son 3 hafta ileride idi, USG de 4 kilo çıktı 3 gün sonra tam 4 kilo doğdu.
Başlarda mide bulantısı hemde çalışıyordum, kendime baktım , yürüyüşümü, yumurtami cevizimi, kaşar peynirimi , balık yemeyi hiç ihmal etmedim