Elif34nur ay ne aptal cevrenizdekiler. 3.5 gayet normal bir kilo. Haydi diyelim gelişmemiş bu annenin yüzüne söylenir mi,hem de lohusayken. Allah sabır versin,aman cevaplarıni yapıştır boşver sen uzulecegine onlar üzülsün. Ben 3.965 doğmuştu normaldi,bebek yani işte ne kadar da olsa küçük gelir insanın gözüne.