Selam kızlar. Bebeğimin 2 aylık olmasına 1 hafta kaldı. Bazen emerken bazen mama içerken bazende tükürüğünden tıkanıyordu ama çok nadir oluyordu. Geçen gün o kadar çok tıkandı ki, özellikle tükürüğünü yutarken. Uyurken de oluyor bende artık tedirgin oluyorum. Doktora gitmemize gerek varmı acaba? Bu durumu yaşayan varmı? 😔