Kizlar 48 günlük bebeğim var ilk ve tek çocuğum Allah sağlık ve hayırlı ömür versin inşallah hepimizin bebislerine ,şimdi ben 5 yıldan önce ikinci bir çocuk istemiyorum hatta belki de ikinci bir çocuğu hiç istemiyorum en azından bu bı kaç yıl ,şimdi ben korunma yolu olarak araştırdığım kadarıyla hiç birine de bı turlu guvenemiyorum beklemedigim bı zamanda olucak bir çocuğa hiç hazır değilim .tüplerini baglatanlar tekrardan açtırma gibi bı durum var mı eğer varsa tedavi süreci nasıl ilerliyor bilgi verir misiniz ya da başka bir korunma yolu var mı