Benim oğlum 4.5 aylık 10 günlükken sünnet ettirmiştik. Bizim de öyle ama normal bir şey bu. Doktor günde en az 2-3 kez pipisini sıvazlamanız gerekiyor yoksa deri yapışır demişti. Ben de öyle yapıyorum. Oğlum biraz da toplu bir bebek o yüzden içeri doğru sıvazladığımda pipisi meydana çıkıyor. Endişe edilecek bir durum yok canım. 😌