Bebeğim 2 ay 10 günlük geçen ay kilosu 4800 çıktı yeterli mi sütüm yetiyor mu diye sorduğumda evet gayet yeterli mamaya gerek yok dedi hemşiremiz. Ama bebeğimi kim görse gelişmemiş toparlanmamış kilosu yok aç kalıyor gibi şeyler söylüyorlar özellikle tecrübeli anneler ne yapmalıyım ?