Hacerr 3 öğün yedirmeye calisiorm. Kahvaltıda krep yiyor zeytin pekmwz bal süt.. öğlen çorba yapiyorum. Akşam bizim yemeklerden yiyor. Arada da kuru üzüm yer. Bazen meyve bazen yogurt degisiyor kendi nasil isterse. Bnmki emmiyor sagarak veriorm artık bnm sütu de içmek istemiyor. Max icerse 200 cc falan içio gün boyu. Gece beslenmesini kesemedk 2 kere mama yiyor. 90 90 2 kere toplamda 180 cc.. 13 aylık tam. Sizinki nasıl besleniyor