mathildaaf Merhabalar 30 günlük bebeğim. Malesef yoğun bakım süreci atlattık maximum 3 saat, 2saatte bir doyurarak bu süreci atlattık şuan hala öyle devam ediyorum. Rezene çayı içerseniz, hem süt artar,hemde gaz kaka problemine çok iyi gelir. 3 farklı doktorundan tavsiyesi bu yönde oldu. Az ve sık yedikçe daha iyi ilerliyor süreç