CanSuu28 tavsiye etmem teyzemin bi tanidiği var paket çorba ureten bir fabrikada çalişiyormuş kadın kendi diyor asla evinize almayin diyo fabrika ücretsiz veriyomuş bunlara kadin çöpe atiyomuş çok zararli bildigniz kimyasal diyomuş bende mantar corbasini cok severdim tadi guzel hemen oluyo diye onu duyduktan sonra daha almadim nolcakki biraz fazla yaparsiniz yaptigniz corbayi sonra isitirsiniz hem kendiniz yapmis olursunuz ben öyle yapiyorum