Merhaba güzel anneler.. bir konu hakkında sizlerede danışmak istedim. Bebeğim 35+3 haftalık doğdu. 9 gün yoğun bakımda kaldı. Doktorumuz 3. Ayda nöroloji doktoruna kontrol için gözükmemiz gerektiğini söyledi. Geçen gün görüştüğümde bebeğimi muayene ettiğinde yüzüstü yattığında başını kaldıramadığını söyleyipm1 ay sonra tekrar çağırdı. Gelişimi şuan 2 aylık dedi. Normal zamanında doğsaydı evet 2 aylık olucaktı. Kucağımıza aldığımızda kafasını dik tutuyor ancak yüzüstü koyduğumuzda kafasını kaldırmıyor. Açıkcası çok endişeleniyorum içim içime sığmıyo. Doktor zaten bi tık sert üsluplu bi doktordu. Prematüre bebeklerde kalıcı hastalıklar olabiliyo vs dedi. Aslında tamda prematüre sayılmaz falan dedi sonrada.