Mnlllll bende kızlar gibi düşünüyorum. Sayfalarını takip ediyorum ve çok açıklarını gördüm. Çok iyimser bulmadım bebeklerine hergün verdikleri için kilolu sanırım .buda bana acaba üründe şeker miktarı fazla mı diye düşündürdü.Doğal olduğunu düşünmüyorum.