Merhabalar, aslında 3. çocuğum ama insan rahata alışıp unutabiliyormuş eskiyi. Kızım bugün tam 2 aylık oldu ve hiçbir düzenimiz yok birgün uyur ertesi gün hiç uyumaz bir gün gece 9 da yatar bir gün 12-1, bir gün çok ağlar bir gün hiç ağlamaz. Mesela bugün hiç desteksiz tek başına uyumadı, şuan onu sallıyorum ve o an uyuyo sonra yine uyanıp ağlıyo. Hem yaş faktörü (40 oluyorum Cuma günü) hem psikolojimin çok yıpranması ( 2. evladımı kaybettim) bazen beni çok yoruyor bu düzensizlik. Sizde durumlar nasıl merak ettim.Akıl verir gibi değilde( şükret haline falan gibi) destek paylaşım amaçlı yazanlar olursa sevinirim çünkü tevekkülü en iyi ben bilirim, evlat kaybettim ama bir gün isyan etmedim. Şimdiden teşekkürler...