milletsanaseymiolacak Arkadaşlar merhaba bir ara baby spa moda olmuştu şimdi de oyun grubu her yerde karşıma reklam çıkıyor merak edip araştırıyorum bebeklerin sosyalleşmesi için vs gecen bi sayfaya sordum deli gibi paralar döndü ortada ne düşünüyorsunuz bu konuda
menek16 milletsanaseymiolacak çevremde akranı olmadıgı için parklar da suriyeli dolu oldugu için bende araştırdım saatlik ücretleri görünce şok oldum gerçekten 🤦🏼♀️
biroglanannesii1 milletsanaseymiolacak Yalnız büyüyen bebekler için olmalı diye düşünüyorum biz Amerika da yaşıyoruz çocuğum ben ve babası dışında bir kaç kişiyi ve çocuğu görüyor o kadar düzenli sosyalleştiği bir durum yok her gün arkadaşını görüyor parka gidiyoruz ama biraz da etkinlik gruplarını araştırıyorum bence olması gerekiyor şu an 1 yaşında 2 yaşında ara ara etkinlik gruplarına götüreceğim 3 yaşında da kreşe vereceğim çalışmaya temelli döneceğim çünkü
bengulsah milletsanaseymiolacak oyun grupları bence çok mantıklı. Ben yanlız büyütüyorum bebeğimi yazın tatil park sahiller derken yeterince sosyalleşiyor ama kışın genel olarak evdeyiz. Bu yüzden kışın oyun grubuna yazdırıcam deneme seansına gittim gördüm çok beğendim, eğitici öğretici birçok oyun ve aktivite yaptırıyolar yaşıtları da olduğu için güzel vakit geçiriyor bebeğim 💕
Ogulluana milletsanaseymiolacak benim oğlum da tek büyüyor her gün parka çıkıyoruz ama park tek başına yetmez diye dusunuyorum. arada ben de götürüyorum 4 ders haftada bir gün 1600 lira veriyorum
milletsanaseymiolacak menek16 konudan alakasız 16 bursada mı yaşıyorsunuz sizde 😀 bende oyle cok şaşırdım bir saat icin
milletsanaseymiolacak biroglanannesii1 10-18 ay arası bile var 10 aylık bebek bilmiyorum etkinlik için fazla küçük geldi bana 😟
menek16 milletsanaseymiolacak yok hayır bi tarih aslında 😀 saatlik en düşük 600 fiyat aldım sonra ogluma sarılıp anan sana gurban olsun guzuummm ben seni sosyalleştiririm senle çocuk olurum dedim 😅 biraz uzak mesafe de kuzenim var oglumdan 3 ay küçük oglu var valla her gün giderim daha iyi😬
biroglanannesii1 milletsanaseymiolacak Götürüp teslim etmem burada aileli etkinlik yerleri var o tarz grupları tercih edeceğim çocuklar ve aileler hep beraber sosyalleşiyorlar 2 yaş bile benim için kreşe bırakmak için küçük yalnız bırakmayı doğru bulmuyorum
AliDemirinAnnesii menek16 çokmuş ya ben Samsun’da yaşıyorum ebeveyn eşlikli oyun grubuna gidiyoruz 250 TL veriyorum.
Asyaveannesi04 milletsanaseymiolacak bende baya araştırdım ve çevremdeki oyun grupları şöyle anne de yanında olucak anneyle beraber gösterdikleri duyusal etkinlikleri vs yapıcaz ee ben yanında olduktan dibinde olduktan sonra zaten evde de yaptırırım ben sosyalleşsin paylaşsın istiyorum ki mahallemde ki parkta da yaştaşlarıyla oynuyor ve aylık 8bin dediler yok artık dedim yani, o yüzden bulunduğum yerde magic word var o tarz yerlere de götürüyorum bayılıyor kızım bu arada 21 aylık olucak
Deletedmom_106 Asyaveannesi04 evet bi de o var . Tamam çok küçükler ama bi saat kahve içemeyeceksem evde de yaparım o etkinlikleri hiç gerek yok
Deletedmom_106 milletsanaseymiolacak 3 gün yarım şekilde (oyun grubu değil ama kreş ) 5 bin demişler 8/12 arası . Normalde 6 ama 5 yapmışlar sözde. Kadın çocuk sosyalleşsin diye yazdırmış çalışmıyo ama bana fazla geldi . Onun yerine avm ye parka götürürüm daha çok eğlenir çocuk
beyzzsenturkk_ milletsanaseymiolacak dışardan bakılınca mantıklı aslında ama fiyat olarak evet uçuklar fakat ne parklar ne bahçeler artık güven vermiyor bugun parka gittik kızım 8 aylık öyle dikkatli inceliyor ki parkta ki cocuklar ya suriyeli ya da anası babası salmış sahip çıkmıyor salıncakta ölümüne sallanıyorlar tersti düzdü aklınıza ne gelirse kızımda bunları görerek salıncakta dönmeye çalıştı her şeyi çok çabuk kapıyorlar ben bile rahatsız oluyorum bu durumdan 10 dakika anca durabiliyoruz oyun gruplarına gelecek olursak fiyatları uygun olsa ilerleyen dönem bende düşünürüm hoşuma da gidiyor bu fikir kızını götüren arkadasım da var o da cok memnunum diyor hem sosyalleşiyorlar hem arkadaslık kuruyorlar paylasmayı öğreniyorlar gözünüzün önünde maalesef parklar için artık aynı şeyi söyleyemiyorum it köpek yuvası olmuş artık