Kızlar bana acil cevap lazım cok merak ediyorum cünkü ona göre doktora gidicem. Kızım 3.5 aylık beni emmedi o yüzden sütüm çekildi dün akşam denemek icin verdim sarı sıvı geldi bugun yine denedim ayni şekilde oldu sonra pompayı aldım çektikçe sarı sıvı geliyo ama yapışkan kıvamlı bu ne anlamadım bu kadar zaman sonrasında süt yine gelir mi internette bi cok şey yazıyor kafam karıştı