Cnsasel Kızlar merhaba bebeğim 10 günlük benimle bebek arasında kan uyuşmazlığı var bundan dolayı sarılığımız riskli durumda sürekli değerimiz artıyor emiyor mama alıyor ama artma devam ediyor bu durumu yaşayan var mı nasıl geçirebilirim
yasemintomarr Cnsasel Merhaba öncelikle geçmiş olsun aynı durum benimle bebeğimde de vardı doğduğu gün hastanede alınan topuk kanında fark edildi ve bebeğimi hemen yenidoğan yoğun bakımına aldılar kuvözde fototerapi tedavisi gördü 2 gün sonra sarılığı geçmişti bence sarılığı daha çok ilerlemeden doktorunuza danışın
Tugba_nur28 Cnsasel Merhaba benim bebeğimle de kan uyuşmazlığı var 23le yatış yapmıştık 2 hafta kadr tedavi gördü sonrasında emzirmeyi sıklaştırdım 3 hafta daha 14le gitti sarılığı sonra geçti şuan 50 günlük sarılık felan kalmadi geçici bi durum bazen uzun sürebiliyor
Cnsasel Benim bebeğim de günlükken fototerapi aldı yarın tekrar kontrolümüz var doktor alınırsa olursa yine yatış veririm dedi o yüzden sordum bizim geçmedi mavi ışık aldığımız halde