Yigitalp2 canım 2 ay 10 günlüğüz bizde. İki hafta önce aynı durumu yaşadık, idrar yolu enfeksiyonu olduğu tespit edildi, 20 gün şurup ile antibiyotik tedavisi uyguladık. İki gün sonra tekrar test vereceğiz , tekrarlarsa sünnet olması gerektiğini iletti doktotumuz. Korkulacak bir şey yok merak etme sadece tüm testleri iste, böbrek , kan idrar tahlili, emmesinde sıkıntı yoksa sorun olmaz zaten ateşinede dikkat et enfeksiyon yapar bizde ilk gün yaptı