Benimde 2 aylık bebeğim var oda yapamıyor 2 ayrı doktora götürdüm ikiside normal dedi 10 güne kadar zeytinyağı ile popayı uyar dediler 6 günü geçerse doğal zeytinyağı ile popayı uyarıyorum yapıyor . Telaş yapmayın yani normal götürdüğüm iki doktora prof doktorlar