Silaakr Kizlar bugun 2.ay aşısını olduk saat 1 de şuan ateşi yok ama calpol veriyim mi şimdiden derecede 36 cikiyor.Verirsem ne kadar vermeliyim ?
Elele Silaakr bence çıkmadan vermeyin çıkmaz belki ateşi bizim aşılarda ateş sorunumuz olmadı hiç Zaten belli miktar çıkınca verin diyodu hemşireler 37 buçuktu sanırım emin değilim
Mlkycl Silaakr bizimde 36.7 ye kadar çıkmıştı en son. Çok şükür daha gazla çıkmadı. 37 buçuk olmadan verme demişti ebe bana
Umay55 Bizim ateşimiz çıkmamıştı ama çok huysuzlanmıştı yinede 1çay kaşığı vermiştim sonrasında yavrum sakinleşmişti
Silaakr Deletedmom115 bilmedigim icin soruyo olabilir miyim burasi danışma platformu değil mi ? Veriyim mi sonra verirsem ne kadar veriyim diye sormak istedim.Sagolun yazınız için.
Aysnclk Bizde bugün olduk 2.ay aşılarımızı ateşi çıkmadan ilaç vermeyin dedi 38.5 ve üstünde verin dedi belki çıkmaz ateşi bekleyin isterseniz
Umay55 Silaakr aynen benim kızım da öyle kolik bir bebek malesef aşılarını ablam yaptı sağlık ocağınd ebe hemşire kendisi sağ bacağına vurduğumz biraz ağır belki ağrısı olabilir demişti o yüzden vermiştim
Deletedmom280 Silaakr cıkmaadan nıye verıyrsnz kı blkı bir skntsi olmuck Bn 38. 5 kdr mudahle etmıyrm
SeverusSnape Silaakr Ateş yapabilecek aşılarda doktorumuz bize ateşin çıkmasını beklemeden calpol verilmesini önermişti. Yarım tatlı kaşığı yani 1 çay kaşığı ölçüsünde.
Srnygtkarabnr Silaakr 36 normal kuzum dün bizde olduk ben verdim ebe 6 saatte bi ver dedi sürekli komtrl et bence en fazla 37 bucuk oldu bizim