Benimde solda çok sağda az geliyor ama benim hatam ilk doğum sonrası 7 gün sağ tarafı emzirmedim ters oluyo diye sonra göğsüm taş gibi oldu sağdım öyle verdim sonra öğrendim nasıl emzirildiğini emziriyorum ama iş işten geçti sağ göğsüm küçük hem sol göğsüm büyük ve çok kötü bir görüntü süt az gelmesi de moral bozuyor hergün dua ediyorum ikisinden de çok çok süt gelsin diye 🫢