-kizimkaraca- Merhaba arkadaşlar istanbuldan taşınıyorum bunun için gardrobumu düzenliyorum çok az kullandığım doğumdan sonra kullanamadığım kıyafetlerimi satmak istiyorum. Almak isteyen olursa yardımcı olacağım.
-kizimkaraca- Gizmo61 Merhaba üzerinde görünen markanın orijinal ürünüdür sadece bir kaç keç giyebildim 300 TL ye satıyorum şu an kendi markasında 1200 civarında