Benimkide 17 mart doğumlu 2 dişi var 2 tanede görünüyor gece sık sık aglaya aglaya kalkuyo uykular haram oldu ek gıda deseniz ne yapcagım nasıl düzene oturtcsgımı hala bilmiyorum cok yemiyo en fazla 6 7 kasık alıyo ne yerse arkasından biberonla mama icmek istiyor dönüyor falan emekşerken geri geri gidiyo anca karnından destek yaparsam götünü kaldırıp gidiyor